zarezerwuj.pl to wygodna
aplikacja webowa umożliwiająca kompleksowe zarządzanie rezerwacjami i
rejestracjami online. Dzięki intuicyjnemu panelowi błyskawicznie można dodać do
systemu rezerwacje telefoniczne, internetowe i złożone bezpośrednio na miejscu.
Z kolei klienci zyskują możliwość łatwej i szybkiej rezerwacji , bez względu na
to, gdzie przebywają.
zarezerwuj.pl pozwala szybko i niezawodnie
zarządzać obsługą rejestracji, wyszukiwać wolne terminy i kontaktować się z
klientem. Aplikacja automatyzuje te procesy i znacząco skraca czas niezbędny do
dokonania rezerwacji. Dzięki temu rośnie zadowolenie klientów, komfort
pracowników i przychody firmy.
Z aplikacji korzystają przedsiębiorcy z wielu różnych
branż, m.in. restauracje, hotele, salony fryzjerskie i kosmetyczne, warsztaty
samochodowe, przychodnie i gabinety lekarskie, firmy transportowe, firmy
świadczące usługi serwisowe.
Rezerwacji można dokonywać na 3 sposoby:
·
na miejscu – rezerwacje zgłoszone telefonicznie lub na
miejscu obsługiwane są poprzez intuicyjny terminarz na komputerze;
·
poprzez stronę www – dzięki estetycznemu widgetowi na stronie internetowej firmy klienci mogą
rezerwować zasoby online;
·
smartfony – klienci mogą szybko i wygodnie dokonywać
rezerwacji na mobilnej stronie www firmy.
Funkcje
aplikacji zarezerwuj.pl
·
terminarz – łatwy w obsłudze i wielofunkcyjny kalendarz,
który ułatwia zarządzanie rezerwacjami;
·
wyszukiwarka terminów – szybkie wyszukiwanie terminów
oraz filtrowanie wybranych rezerwacji według różnorodnych parametrów;
·
klienci – lista klientów wraz historią rezerwacji,
danymi kontaktowymi i notatkami oraz ich statusy (zwykły, VIP);
·
usługi – nadawanie im nazw, opisów, czasu trwania i
kolorowych etykiet, a także wybór usług, których rezerwacja wymaga
wcześniejszego opłacenia;
·
zasoby (osoby/sprzęt/pomieszczenia) – pełna edycja
zasobów, definiowanie nazw, zdjęć, godzin dostępności, kolorów etykiet, adresów
mailowych i numerów telefonów;
·
kategorie zasobów – możliwość definiowania nazwy
kategorii i rodzaju zasobów;
·
powiadomienia SMS i e-mail – pełne zarządzanie
wiadomościami;
·
wyjątki dostępności (nieobecności, urlopy itp.) –
określanie niedostępnych terminów, osób i zasobów;
·
formularze na www (widgety)
– możliwość osadzenia na stronie internetowej przycisku wywołującego
formularz rezerwacji lub pełen formularz wkomponowany w treść strony;
zarządzanie treścią, wyglądem i konfiguracją;
· raporty – rankingi popularności usług, zasobów, klientów i metod płatności oraz przychodów z rezerwacji konkretnych usług;
·
dokumenty – cennik rezerwacji, grafiki pracowników i
zasobów, możliwość ich pobierania i drukowania;
·
zgody RODO, zgody marketingowe;
·
płatności online – aktywacja i konfiguracja
konta Przelewy24, które pozwala na obsługę płatności online;
·
integracja z Zoomem – możliwość prowadzenia
wideokonferencji, spotkań online, rozmów audio oraz przesyłania dowolnych
plików.