Subiekt nexo
to program kompleksowo wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach – sklepach, hurtowniach, warsztatach, zakładach
usługowych itp. Przyjazny, intuicyjny interfejs ułatwia i przyspiesza pracę, a bogata funkcjonalność
zaspokoi potrzeby nowoczesnych przedsiębiorców, bez względu na branżę.
Subiekt nexo
zapewnia obsługę wszystkich typów dokumentów handlowych (szczególną
zaletą jest zaawansowany system zamówień) i sprawne
zarządzanie gospodarką magazynową. Posiada
rozbudowaną część finansową, dzięki której możliwe jest m.in. wykonywanie
operacji kasowych, bankowych czy tworzenie raportów kasowych. Moduły
rozliczeniowe umożliwiają ewidencjonowanie rozrachunków, działań windykacyjnych
i tabeli kursów walut. Kartotekowa część systemu pozwala prowadzić zaawansowaną
ewidencję asortymentu, klientów, urządzeń zewnętrznych, instytucji, wspólników
i pracowników.
Subiekt to od
lat najczęściej wybierana przez polskich przedsiębiorców marka systemu
sprzedaży. Subiekt nexo
jest kolejną wersją tego popularnego programu. Został zaprojektowany ze
szczególną dbałością o wygodę użytkownika, dzięki czemu prowadzenie biznesu
staje się prostsze.
Subiekt nexo jest częścią InsERT nexo –
zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również systemy księgowe: Rachmistrz nexo (księga
przychodów i rozchodów oraz ewidencja podatku zryczałtowanego) i Rewizor nexo
(pełna księgowość).
Najważniejsze możliwości
Subiekta nexo:
·
pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych
i magazynowych;
·
pełny rozdział dokumentów magazynowych i
handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ;
korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do
faktury; faktura pro forma; faktura
sprzedaży z wielu magazynów;
·
rozbudowany system zamówień – każda pozycja
dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż
termin realizacji całego dokumentu;
·
kartoteka asortymentu – towarów, usług,
kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece;
·
kartoteka klientów obejmująca również informacje
typu CRM;
·
prowadzenie elastycznej polityki cenowej –
możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów;
cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w
zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży;
·
obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za
pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek
pracowników na zakup;
·
kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem
operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony),
operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane);
·
rozbudowana obsługa rachunków bankowych
(przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty
prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany
plików, a także online (wybrane banki);
·
prowadzenie rozrachunków (należności i
zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe;
·
rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy
fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych);
·
automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w
kartotece i urządzeniach zewnętrznych;
·
pełna integracja z systemami
finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo i Rewizor nexo.
Obsługa RODO:
·
cele i
zgody na przetwarzanie danych;
·
obowiązki
informacyjne;
·
ochrona
danych;
·
prawo do
zapomnienia (anonimizacja).