Subiekt 123
to przyjazny i łatwy w obsłudze system fakturowania. Daje także możliwość
zarządzania informacjami o klientach oraz prowadzenia kartotek usług i towarów.
Praca z programem możliwa jest z dowolnego miejsca – wystarczy dostęp do internetu. Z aplikacji mogą korzystać także przedsiębiorcy
ukraińsko- i rosyjskojęzyczni oraz firmy, które zatrudniają pracowników zza
wschodniej granicy. Wersje językowe – ukraińska
i rosyjska - dostępne są w ramach
podstawowej licencji i nie są dodatkowo płatne. Dokumenty sprzedażowe
generowane za pomocą aplikacji wystawiane są w języku polskim.
Subiekt to
najczęściej wybierana marka programu sprzedażowego w Polsce. Subiekt 123 należy do tej samej
rodziny. Ta aplikacja online skrojona na miarę potrzeb firm szukających
prostego i intuicyjnego narzędzia do obsługi sprzedaży, bez skomplikowanego zarządzania
magazynem.
Wersja
podstawowa programu obejmuje funkcje bazowe, takie jak fakturowanie i
wystawianie paragonów, zarządzanie klientami oraz usługami i towarami. Ciekawą
cechą aplikacji jest możliwość samodzielnego wyboru potrzebnych modułów dodatkowych.
Subiekt 123 został zintegrowany z
programami księgowymi InsERT nexo,
dzięki czemu wystawione dokumenty mogą od razu znaleźć się w biurze
rachunkowym. Te z nich, które wykupią specjalną – przeznaczoną dla biur
rachunkowych licencję Subiekta 123, będą mogły bezpłatnie udostępniać aplikację
wszystkim swoim klientom, których obsługują przy użyciu Rachmistrza nexo lub Rewizora nexo.
Najważniejsze możliwości Subiekta 123:
·
obsługa dokumentów sprzedaży – wystawianie
faktur i paragonów online;
·
dokumenty w walucie – wystawianie dokumentów w
obcej walucie;
·
prowadzenie bazy usług i towarów – możliwość
tworzenia grup produktów oraz ich wyszukiwania w klasyfikacji PKWiU;
·
kartoteki klientów – zarządzanie informacjami o
klientach wraz z ich danymi teleadresowymi, numerem konta bankowego,
uzgodnionym terminem płatności, wysokością przyznanego rabatu;
·
zestawienia – możliwość łatwego generowania
różnego rodzaju zestawień, takich jak bilans, sprzedaż w okresie, sprzedaż
według klientów itd.
·
połączenie z bazą GUS – możliwość szybkiego
odnalezienia firmy i jej danych;
·
obsługa JPK – aplikacja pozwala na generowanie
plików JPK_VAT oraz JPK_FA;
·
fiskalizacja – drukowanie paragonów na drukarce
fiskalnej z wykorzystanie Serwera Urządzeń Zewnętrznych;
·
dostęp do aplikacji w ramach jednego abonamentu
dla kilku pracowników tej samej firmy;
·
terminarz płatności – aplikacja wyświetla
informacje o nadchodzących terminach płatności zgodnie z określeniu parametrów
(np. sposobu rozliczania podatków) na początku pracy
z programem aplikacja wyświetla informację o nadchodzącej płatności;
·
szybki dostęp do najczęściej wykonywanych
czynności lub najczęściej obsługiwanych klientów poprzez indywidualne
ustawienie pulpitu.