Portal Biura to wygodna aplikacja webowa będąca miejscem kontaktu klienta z biurem rachunkowym. System jest w pełni zintegrowany z programami księgowymi wykorzystywanymi w biurach rachunkowych: Rewizorem nexo, Rewizorem GT, Rachmistrzem nexo i Rachmistrzem GT.

 

Aplikacja oferuje dwie usługi: Dokumenty i Raporty. Obie gwarantują szereg praktycznych funkcji, zarówno dla biur rachunkowych, jak i ich klientów i mogą być wykorzystywane niezależnie od siebie.

Biura mogą kupić i udostępnić swoim klientom jedną lub obie usługi.

 

Korzyści dla biura rachunkowego 

 

Dzięki usłudze Dokumenty biuro rachunkowe może:

·        automatycznie pobierać do programów księgowych dokumenty przesłane przez klienta;

·        wygodnie przeglądać je wszystkie w jednym miejscu;

·        łatwo wprowadzać otrzymane dokumenty do użytkowanego systemu;

·        automatycznie wczytywać dane z faktur (OCR) – aplikacja sama rozpoznaje dane z przesłanego dokumentu, takie jak jego numer, data, kontrahent czy kwota z tabeli VAT, a następnie przenosi je na zapis księgowy podczas jego dodawania;

·        automatycznie informować klienta o postępie prac nad danym dokumentem.

 

Dzięki usłudze Raporty biuro rachunkowe może:

·        publikować raporty finansowo-księgowe;

·        wygodnie przeglądać raporty wysłane klientowi;

·        ustawiać automatyczne powiadomienia dla klientów (e-mail lub SMS) o nadchodzących terminach podatkowo-składkowych, konieczności dostarczenia dokumentów, rozliczenia się z biurem, wysyłki raportów lub odrzuceniu przesłanych dokumentów.

 

 

Korzyści dla klienta biura rachunkowego

  

Dzięki usłudze Dokumenty klient biura rachunkowego może:

·        poprzez chmurę błyskawicznie przesyłać do biura rachunkowego zdjęcia dokumentów (np. zrobione za pomocą smartfona) oraz dokumenty w formacie PDF;

·        wyczerpująco opisywać przesyłane dokumenty;

·        śledzić postęp pracy nad dokumentami.

 

Dzięki usłudze Raporty klient biura rachunkowego może:

·        wygodnie przeglądać dane raportowe udostępniane przez biuro, takie jak:

ü  podsumowanie ewidencji VAT oraz zapisów szczegółowych sprzedaży i zakupu, 

ü  podsumowanie ksiąg rachunkowych, w tym również ich poszczególne zapisy (dla księgowości uproszonej),

ü  podsumowanie rozliczeń wraz ze szczegółami zobowiązań i należności,

ü  wynagrodzenia pracowników, 

ü  podsumowanie zobowiązań wobec instytucji prawnych oraz pracowników, wraz z danymi niezbędnymi do wykonania przelewów;

·        sprawnie operować na raportach udostępnionych przez biuro – filtrować, wyszukiwać oraz sortować, a dla bardziej wnikliwej analizy – eksportować dane (do formatu CSV) lub je drukować;

·        monitorować nadchodzące terminy ustawowe i inne (np. termin dostarczenia dokumentów, termin rozliczenia z biurem);

·        otrzymywać powiadomienia o nadchodzących czynnościach poprzez SMS lub e-mail.