Portal Biura to wygodna aplikacja webowa
będąca miejscem kontaktu klienta z biurem rachunkowym. System jest w pełni
zintegrowany z programami księgowymi wykorzystywanymi w biurach rachunkowych: Rewizorem nexo, Rewizorem GT, Rachmistrzem nexo i Rachmistrzem GT.
Aplikacja oferuje dwie usługi: Dokumenty
i Raporty.
Obie gwarantują szereg praktycznych funkcji, zarówno dla biur rachunkowych, jak
i ich klientów i mogą być wykorzystywane niezależnie od siebie.
Biura mogą kupić i udostępnić
swoim klientom jedną lub obie usługi.
Dzięki usłudze Dokumenty biuro rachunkowe może:
·
automatycznie pobierać do programów księgowych dokumenty przesłane
przez klienta;
·
wygodnie przeglądać je wszystkie w jednym miejscu;
·
łatwo wprowadzać otrzymane dokumenty do użytkowanego systemu;
·
automatycznie wczytywać dane z faktur (OCR) – aplikacja sama
rozpoznaje dane z przesłanego dokumentu, takie jak jego numer, data, kontrahent
czy kwota z tabeli VAT, a następnie przenosi je na zapis księgowy podczas jego
dodawania;
·
automatycznie informować klienta o postępie prac nad danym
dokumentem.
Dzięki usłudze Raporty biuro rachunkowe może:
· publikować raporty finansowo-księgowe;
· wygodnie przeglądać raporty wysłane klientowi;
· ustawiać automatyczne powiadomienia dla klientów (e-mail lub SMS) o nadchodzących terminach podatkowo-składkowych, konieczności dostarczenia dokumentów, rozliczenia się z biurem, wysyłki raportów lub odrzuceniu przesłanych dokumentów.
Dzięki usłudze Dokumenty klient biura rachunkowego może:
· poprzez chmurę błyskawicznie przesyłać do biura rachunkowego zdjęcia dokumentów (np. zrobione za pomocą smartfona) oraz dokumenty w formacie PDF;
· wyczerpująco opisywać przesyłane dokumenty;
· śledzić postęp pracy nad dokumentami.
Dzięki usłudze Raporty klient biura rachunkowego może:
· wygodnie przeglądać dane raportowe udostępniane przez biuro, takie jak:
ü podsumowanie ewidencji VAT oraz zapisów szczegółowych sprzedaży i zakupu,
ü podsumowanie ksiąg rachunkowych, w tym również ich poszczególne zapisy (dla księgowości uproszonej),
ü podsumowanie rozliczeń wraz ze szczegółami zobowiązań i należności,
ü wynagrodzenia pracowników,
ü podsumowanie zobowiązań wobec instytucji prawnych oraz pracowników, wraz z danymi niezbędnymi do wykonania przelewów;
· sprawnie operować na raportach udostępnionych przez biuro – filtrować, wyszukiwać oraz sortować, a dla bardziej wnikliwej analizy – eksportować dane (do formatu CSV) lub je drukować;
· monitorować nadchodzące terminy ustawowe i inne (np. termin dostarczenia dokumentów, termin rozliczenia z biurem);
· otrzymywać powiadomienia o nadchodzących czynnościach poprzez SMS lub e-mail.