Gestor nexo to program wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz
zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala
zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność.
Gestor nexo umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z
historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie
korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego
klienta pocztowego. Działa również w obszarze wewnątrzfirmowym, organizując i
usprawniając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich
na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować
ogólnodostępne zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe).
Specjalny moduł Zlecenia serwisowe organizuje zarządzanie serwisem, obsługę napraw i
reklamacji. Wykorzystuje scenariusze obsługi klienta. Dzięki modułowi można
szybko skontrolować ilość potrzebnych części, sprawdzić opłacalność danego
zlecenia i mieć pod ręką powiązane z nim dokumenty.
Gestor nexo jest częścią linii InsERT nexo. Ścisła integracja z
systemem sprzedaży Subiekt nexo umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych
kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji oraz łatwe przekształcanie
ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.
Najważniejsze możliwości Gestora nexo:
- przechowywanie
i łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów z
uwzględnianiem danych istotnych dla CRM;
- ewidencjonowanie
historii kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego udziałem,
przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów
handlowych;
- definiowanie
i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów);
- wszechstronna
obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu
ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie;
- przetwarzanie
ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta
nexo);
- obsługa
wielu walut na ofertach;
- planowanie
i wykorzystywanie promocji;
- wysyłanie
indywidualnych lub masowych wiadomości SMS (np. sprzedażowych do klientów,
windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników);
- planowanie
i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek,
rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących
klientów, jak i niepowiązanych z klientami;
- przypomnienia
o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań;
- planowanie
i wykonywanie akcji automatycznych w działaniach;
- możliwość
wymiany informacji między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach,
procesach ofertowych oraz zleceniach serwisowych;
- dla zleceń
serwisowych możliwość generowania automatycznych działań, powiadomień w
formie wiadomości e-mail oraz SMS;
- ewidencjonowanie
i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. samochodów
służbowych);
- wielowidokowy
kalendarz z zaplanowanymi czynnościami;
- łatwe
zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez wbudowanego klienta pocztowego
obsługującego protokół IMAP;
- tworzenie
zbiorczych wysyłek e-maili z użyciem autotekstów;
- narzędzia
usprawniające obsługę e-maili, m.in. sprawdzanie poprawności pisowni (w
języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim), kontrola obecności
załączników, reguły wiadomości itp.;
- system
raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów;
- biblioteka
załączników umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w
formacie pdf);
- oznaczanie
obiektów flagami;
- możliwość
pracy jedno- i wielostanowiskowej;
- możliwość
przeniesienia danych z Gestora GT.
Obsługa RODO:
- cele i
zgody na przetwarzanie danych;
- obowiązki
informacyjne;
- ochrona
danych;
- prawo do
zapomnienia (anonimizacja);
- rejestr
czynności przetwarzania.