Gestor nexo PRO to elastyczny system wspomagający budowanie trwałych
relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji
różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i
efektywność.
Gestor nexo PRO umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych
klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz
prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą
wbudowanego klienta pocztowego. Działa również w obszarze wewnątrzfirmowym,
organizując i usprawniając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z
delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac,
rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe).
Gestor nexo PRO jest rozszerzoną wersją Gestora nexo – oprócz pełnej
funkcjonalności standardowego systemu zawiera wiele dodatkowych rozwiązań,
dzięki którym możliwe jest łatwe dostosowanie programu do specyficznych potrzeb
firmy (tworzenie rozszerzeń i dodawanie indywidualnych rozwiązań, własne pola,
słowniki, flagi, raporty, wzorce wydruku itp.).
Gestor nexo PRO jest ściśle zintegrowany z systemem
sprzedaży Subiekt nexo, co umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych
kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji oraz łatwe przekształcanie
ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.
Podstawowe
możliwości Gestora nexo PRO:
- przechowywanie i łatwe
wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów z uwzględnianiem
danych istotnych dla CRM;
- ewidencjonowanie historii
kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego udziałem, przedstawionych
ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych;
- definiowanie i wykorzystywanie
zbiorów klientów (zestawów klientów);
- wszechstronna obsługa ofert dla
klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz
ich zbiorcze generowanie;
- przetwarzanie ofert w dokumenty
magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo);
- obsługa wielu walut na
ofertach;
- planowanie i wykorzystywanie
promocji;
- wysyłanie indywidualnych lub
masowych wiadomości SMS (np. sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do
kontrahentów, informacyjnych do pracowników);
- planowanie i wykonywanie
działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów
internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących klientów, jak i
niepowiązanych z klientami;
- przypomnienia o zaplanowanych
działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań;
- planowanie i wykonywanie akcji
automatycznych w działaniach;
- możliwość wymiany informacji
między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach, procesach ofertowych
oraz zleceniach serwisowych;
- dla zleceń serwisowych
możliwość generowania automatycznych działań, powiadomień w formie
wiadomości e-mail oraz SMS;
- ewidencjonowanie i rezerwowanie
ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. samochodów służbowych);
- wielowidokowy kalendarz z
zaplanowanymi czynnościami;
- łatwe zarządzanie wiadomościami
e-mail poprzez wbudowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP;
- tworzenie zbiorczych wysyłek
e-maili z użyciem autotekstów;
- narzędzia usprawniające obsługę
e-maili, m.in. sprawdzanie poprawności pisowni (w języku polskim,
angielskim, niemieckim i rosyjskim), kontrola obecności załączników,
reguły wiadomości itp.;
- system raportowania z
możliwością przetwarzania wyników raportów;
- biblioteka załączników
umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie
pdf);
- oznaczanie obiektów flagami;
- możliwość pracy jedno- i
wielostanowiskowej;
- możliwość przeniesienia danych
z Gestora GT.
Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:
- Sfera dla Gestora – możliwość
tworzenia własnych rozwiązań (szczegółowy opis i dokumentacja techniczna w
nexo SDK - pobierz);
- oferty wielowariantowe;
- tzw. punkty rozszerzania –
możliwość rozszerzania logiki biznesowej o własne algorytmy (np. własne
definicje zestawów dynamicznych klientów, własne akcje automatyczne);
- zaawansowane pola własne wraz
ze słownikami własnymi (klienci, oferty, działania, procesy ofertowe,
asortyment);
- wydruki własne;
- raporty własne;
- flagi własne definiowane dla
konkretnych obszarów biznesowych (np. dokumentów sprzedaży);
- dedykowane widoki w modułach;
- definiowanie własnych ról
użytkowników;
- definiowanie oddziałów;
- definiowanie wielu dostawców w
danych asortymentu;
- obsługa zamienników
asortymentu;
- biblioteka załączników (powyżej
1000 załączników).