Gestor GT to wygodny i elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z
klientami. Skutecznie wspiera różnego rodzaju działania handlowe i
marketingowe, zapewniając wydajność i komfort pracy. Jego wszechstronność i
możliwość dostosowania do własnych potrzeb sprawiają, że program może być
wykorzystywany w firmach o dowolnej specjalizacji.
Gestor GT przeznaczony jest dla wszystkich tych, którzy w centrum zainteresowania
stawiają klienta. Sprawdza się m.in. w dziale handlowym, marketingu, dziale
obsługi klienta, sekretariacie itp. Jest też przydatnym narzędziem dla
menedżerów.
Gestor GT w czytelny sposób udostępnia wszystkie zgromadzone w systemie dane
dotyczące klientów. Pozwala starannie wyselekcjonować grupę docelową, dzięki
czemu możliwe jest lepsze dostosowanie działań do konkretnych osób. Ułatwia
podejmowanie trafnych decyzji oraz przygotowanie odpowiednich strategii
sprzedaży na podstawie różnych zestawień. A wszystko to za pomocą kilku ruchów.
Program został skonstruowany tak, by zaoszczędzić czas i zapewnić maksymalną
efektywność przy stosunkowo niskim nakładzie pracy.
Gestor GT jest częścią linii InsERT GT. Może działać samodzielnie lub
współpracować z systemem sprzedaży Subiekt
GT. Dzięki ścisłemu powiązaniu tych programów możliwe jest korzystanie ze
wspólnej kartoteki kontrahentów i towarów, wraz ze wszystkimi poziomami cen,
rabatami i promocjami. Integracja z Subiektem GT umożliwia także łatwe
wystawianie dokumentów handlowych i obsługę wielu magazynów.
Najważniejsze
zalety Gestora GT:
- szybki
dostęp do wszystkich informacji dotyczących klientów: działań, wiadomości,
szans sprzedaży, dokumentów wystawionych w Subiekcie GT;
- planowanie
i rejestrowanie w systemie działań takich jak: spotkania, zadania,
telefony, listy, faksy i rozmowy internetowe;
- łatwe
wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w programie;
- kalendarz
pokazujący zakres i termin czynności do wykonania (w widoku miesięcznym,
tygodniowym i dziennym) wraz z funkcją przypominania;
- wbudowany
moduł poczty elektronicznej - automatyczne przypisywanie e-maili do
odpowiednich klientów, możliwość tworzenia wiadomości zbiorczych (mailing)
na podstawie zdefiniowanych szablonów oraz pól autotekstu;
- dostęp do
pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości e-mail,
wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego kontaktu,
nazwisko opiekuna klienta, wysokość udzielonych rabatów itd.);
- możliwość
przydzielania zadań oraz sprawdzania postępu prac poszczególnych
pracowników;
- liczne
zestawienia (m.in. lejek sprzedaży, prognozowanie sprzedaży, skuteczność
sprzedawców, aktywność użytkowników itp.), także generowane na podstawie
informacji zawartych w Subiekcie GT (np. sprzedaż wg asortymentu,
raport o towarach);
- możliwość
dostosowania do własnych potrzeb (m.in. dodawanie własnych zestawień,
dostosowanie wydruków, edytowalne słowniki, pola własne, pasek szybkiego
dodawania obiektów);
- powiązania
- możliwość tworzenia relacji między obiektami, takimi jak klienci, szanse
sprzedaży, działania i wiadomości;
- biblioteka
dokumentów;
- schowek, w
którym można przechowywać różne obiekty (np. zadania, wiadomości,
klientów, szanse sprzedaży) do późniejszego wykorzystania;
- obsługa
walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet);
- wygodny
system notatek;
- strona
główna zawierająca listę zadań dla użytkownika oraz prognozę wartości
sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży;
- możliwość
otwierania modułów w wielu zakładkach;
- praca
sieciowa wielu użytkowników programu.